Heb je vragen, of wil je vrijblijvend een prijslijst of offerte?
Neem contact op met Pieter en krijg snel antwoord.
"*" geeft vereiste velden aan
Maak je feest tot een succes met Ballonartiest Pieter!
Origineel en verfrissend
Professioneel
Verbazend voor groot en klein
Meer kleur in je feest
Unieke ballonfiguren
Nieuwe herinneringen
Boek Ballonartiest Pieter en krijg een exemplaar van zijn boek kado:
Wat zeggen anderen?
Wendy van Zon, RKBS de Bras Den Haag
Wat heb je een leuke show neer gezet voor onze kleuters. Zowel de kinderen als docenten geven aan dat het heel leuk was. Interactief, grappig en origineel.
We zijn echt heel erg tevreden en zouden je zeker aan andere scholen aanraden!!
Lieke van Lexmond, Wassenaar
Pieter, dank voor je geweldige optreden!!! Het was een groot succes!
Pegie Pauwels, Antwerpen
Iedereen was heel tevreden. De kinderen vonden het heel leuk en ook de volwassenen waren heel enthousiast. Je hebt voor iedereen iets moois gemaakt. Ik ben blij dat ik voor 2 uur gekozen heb want als het leuk is dan gaat de tijd snel voorbij. Super bedankt nog eens! Ik zou u zeker aanbevelen. Voor mij zeker 5 sterren waard!
Sem, 5 jaar
Jij was op mijn feest en dat was heel erg leuk. Ik kreeg heel veel ballonnen en ook een hele grote dinosaurus! Als ik weer jarig ben kom je dan weer?
Roy Verhoeven, Eindhoven
Op het verjaardagsfeestje van mij en mijn zoontje de ballonnenman gevraagd te komen. Een soort pop-up art waarbij alle kinderen tevreden naar huis gingen met een mooie balloncreatie. De ballonenman droeg bij aan een ontspannen sfeer voor zowel de ouders als de kinderen.
Emma, 8 jaar
Ik heb nog nooit zulke mooie ballonfiguren gezien!
Ik heb Pieter via internet gevonden. Het contact voelde gelijk goed. Gelijk een reactie en meedenken over de invulling van de voorstelling. We hebben veel positieve reactie van zowel jonge als oudere kinderen ontvangen. Als we weer een kindershow nodig hebben, dan komen we zeker terug.
Niels, 11 jaar
Het was een hele leuke show met mooie trucs en hij was erg grappig. Ik geef de show 4 1/2 ster.
Stijn 7 jaar
Ik ben altijd bang geweest voor clowns, daarom wilde ik eigenlijk niet naar deze show. Maar toen ik Meneer Pieter zag durfde ik wel. Het was erg leuk. De truc met het boek en het vuur vond ik het leukste. Ik geef de show 5 sterren.